diumenge, 10 de maig del 2015

Pensava que eres un monstre (2) ("Està escrit, però jo us dic...")


PENSAVA QUE ERES UN MONSTRE (2)
(ESTÀ ESCRIT, PERÒ JO US DIC...)

– Ostres Jack, quina pinta més inquietant que fas! Pensava que eres un monstre...

– No, és clar que no! Sóc el PentaGrupMunicipal de l’Ajuntament de Barcelona 1979-2015, i tan sols aspiro a xuclar-te l’ànima cada cop que em votes. Som a la campanya electoral: de mi només obtindràs somriures i bones paraules.

Jack Nicholson? Oi tant que no! Trias (CiU), Collboni (PSC [PSC-PSOE]), Fernández (PP), Colau (ICV-EUiA) i Bosch (ERC).

Post Scriptum: En altres països, els estudis acadèmics –per exemple, des de lantropologia social– sobre la cultura popular contemporània són valorats, finançats i desenvolupats com cal des dels anys setanta. Quan vaig obrir aquest bloc a labril, i vaig acabar ideant algun micromuntatge primari com aquest de sobre, no era conscient que podia elaborar narracions a la manera dels fullets de les fotonovel·les o fotohistorietes de quan era un marrec. No deixa de resultar-me graciós, jo mateix em sorprenc de fer-ho! En fi, ni que sigui durant un breu període de temps, això apareix com una vàlvula d’escapament per vehicular-hi opinions, informacions, anàlisis, reflexions i posicionaments polítics. No cal dir que agraeixo de debò la vostra indulgència.

El que us proposo és ben senzill: Està escrit, però jo us dic...